4 stycznia 2014

Jak uszyc poduszkę ze starego swetra-tutorial

Przedstawiam kursik jak w prosty sposób uszyc poszewkę na poduszkę wykorzystując stary sweter we wzorki warkoczowe.
Jeśli mamy juz wkład do poszewki,trzeba zmierzyc jaki ma wymiar.
Zazwyczaj standardowa poduszka ma 40x40 cm.
Następnie kroimy poszewkę,dodając na szwy po 2 cm.
Ja wykorzystałam dół swetra ,aby zrobic z niego założenie na zapięcie poszewki.












Założenie zrobiłam na 10 cm.które zaszyłam po bokach na długośc 7 cm.
Następnie zszyłam boki z trzech stron i obrzuciłam overlokiem.

Przyszyłam 4 guziki w odległosci 5 cm.
Miałam ułatwione zadanie,bo nie musiałam wyszywac dziurek,tylko wykorzystałam dosc luzny splot dzianiny na zapięcie guzików.
Poduszka bardzo ładnie się prezentuje na sofie w kolorach beżu/brązu razem z dzianinową poduszką w kolorze lawendy.
Można też poukładac inne poduszki w wielu wzorach i kolorach.
Jeśli chcecie nauczyc się szycia takiej poduszki lub innych rzeczy,zapraszam na warsztaty recyklingowe.



Poniżej przedstawiam poduszki,które szyłam w ubiegłym roku.
Mozna je nabyc w sklepie dianadecor












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz